Nu lasa viitorul sa-ti strice linistea. Daca va fi nevoie, il vei infrunta cu aceleasi arme ale ratiunii cu care lupti astazi impotriva prezentului. (Marcus Aurelius Antoninus )


 

                        Scoica

“M-am ascuns într-o scoică,pe fundul mării,
Dar am uitat în care.
Zilnic mă cobor în adânc
Şi strecor marea printre degete,
Să dau de mine.
Uneori mă gândesc
Că m-a mâncat un peşte uriaş
Şi eu îl caut acum pretutindeni
Să-l ajut să mă înghită tot.
Fundul mării mă atrage şi mă înspăimântă
Cu milioanele de scoici
Asemănătoare.
Oameni buni, eu sunt într-una din ele,
Dar nu ştiu în care.
De câte ori nu m-am dus drept către una,
Spunând:”Acesta sunt eu”.
Când deschideam scoica
Era goală.”

Marin Sorescu 

 

 

Still.AICI SI ACUM .trece si ramane. aici si acum.inVERS !?!!

🙂

 

 

 

Leave a Reply

